Skriver en aning skit bara.. =)

Jaha..då var min "helg" slut och nu gäller jobb fem dagar i sträck med början i morgon och sen inte ledig på länge. Jobb & extrajobb.  Och snart hoppas jag att lägenhets-parets papper kommit så vi får in alla papper så jag kan få veta om jag kan flytta eller inte. Känns som om jag är i nått "ingemansland" just nu. Jag kan ju inte börja packa saker så blir det ingen flytt. Jag vägrar att ta upp skiten sen igen. Och jag behöver verkligen rensa så det tänkte jag börja med och sen en (eller typ 100 st) tripp till återvinningscentralen. Ska verkligen inte ta med mig ett enda onödigt skit alls. Vill inte ens tänka på hur mina källarkontor ser ut.. *migrän vid tanken*

Ska följa med mamma till sjukhuset på fredag och jag håller tummarna att det inte har spridit sig mer än vad det gjort. Så de kan fokusera på att ta bort det med strålning eller operation. Tumören som sitter i lungan kan de inte göra nått åt mer än att försöka ha den i krympt läge.

Önskar bara att läget vore lite annorlunda.. Men jag ska göra det bästa jag kan av situationen, kan inte göra så mycket mer än så..


Ha en bra kväll, nu ska jag ut med hunden o sen ett bad.. 

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0