Woohoo..

..ledig fram till kl 17.. Tjihoo!

På onsdag ska vi träffas och skriva på alla papper på respektive lägenheter. Och sen är det bara att hålla tummarna att vi blir godkända.

Och jag kommer att få hjälp med Mr Mongo. Har träffat på en tjej som har haft likadan hund som min men hon var tyvärr tvungen att avliva henne i början av sommaren. Hon smälte totalt när Mr Mongo visade sig från sin bästa sida hos besöket hos henne. Som att direkt hoppa upp med tassarna på diskbänken och sniffa efter kakfatet som stod där, låta som det största hängbukssvinet ever, få cp-ryck och för att sen till slut verkligen sätta sig PÅ henne och buffa med nosen som betyder "klappa mig".. Vem smälter inte då? :-) 

Så i morgon fram tills på fredag ska han vara i sitt nya hem. Lite mjukstart sådär. Kommer sakna honom som fan MEN jag VET att det är för hans eget bästa. Han får ett bättre hundliv där.. Mammas lilla gris.. Så antagligen kommer jag att bara ha honom på helgerna sen. Mammas lilla mongo.. *tårögd*

Tror fan att allt kommer att ordna sig. Och det känns förjävla skönt, ska ni veta. :-)

Nej fan nu måste jag städa lite, fattar bara inte hur det kan se ut som om det bor en familj på 10 här, när vi bara är 2..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0