Ännu en dag..

..på jobbet. Känns som om jag lever på övertid när det gäller dessa dagpass. Snart kommer mina pass att enbart bestå av typ 13-21.30 eller 16.30-01.00-jobb. Det är ett som är säkert. Och sen har jag blivit rejält utskälld på morgonen. Såna morgnar tycker jag om, INTE! Allra helst när jag inte kan göra ett smack åt saken. Men han behövde väl ta ut sin ilska på nån och så var det jag som fick ta det. Gubbjävel! :)

I kväll måste jag bara se "Lyxfällan" kl 21.00 på tv3. Då ska de fixa ekonomin på ett par som gör av med 100.000 kr varje månad. De har mellan 15-18 blancolån och 700.000 i en kreditskuld. ^^ Ska inte försöka döma någon för man vet inte vad för sits man kan hamna i själv. En ond cirkel kan vara väldig svår att bryta. Man kan hamna ganska lätt i en ekonomisk krissituation och det behövs inte mycket för att hamna hos kronogfogden. Dagens kloka ord. :-)

Måste börja göra i ordning min balkong. Upptäckte att jag verkligen var naiv när det gällde priser på utemöbler. Fan, det var ju skitdyrt. Antingen har jag ju bott i lägenhet som inte haft balkong eller så har jag bott så högt upp att jag aldrig nånsin typ vågat gått ut på balkongen. Lite lagom höjdrädd sådär. :) Så jag hade verkligen ingen koll alls. Först tänkte jag att jag skulle typ köpa typ cafémöbler men jag vill nog ha så man kan sitta minst fyra stycken. Och så vill jag ju ha lite blommor och grönt TROTS att jag verkligen INTE har några gröna fingrar alls. Men jag tänkte ge mig själv en chans, annars får jag ta hjälp. :) Så en tripp till 'Bauhaus'' och 'Plantagen' måste göras igen. Och se till att jag har en bil som allt får plats i. Ringer genast en åkeri och sen banken för att ta en stort banklån.. :-)

I kväll ska det ätas tagliatelle med skagenpanna. *informerar* Hur enkelt som helst och SÅ gott. En burk Arlas skagenpanna, champinjoner, skinka, sockerärtor och så blandar man i tagliatelle precis innan servering. MUMS! Kan det bli middagsdags nu? :) Och det går skitsnabbt, har ingen energi att stå länge vid spisen för tillfället. Ska väl skärpa till mig..så småningom.. :)

Nope, nu ska jag fixa lite te och läsa 'Metro'..

Adios..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0