Det är bra..

..att ha brandvarnare. Att slå sönder brandvarnaren är dock mindre bra. Och att brandvarnaren sätts i gång när du varit utan mat alldeles för länge så du har slutat fungera är typ en liten mindre katastrof. För brandvarnaren och för dig. Och att ha vittnen till händelsen när du smackar på brandvarnaren är katastrof av stora mått. För att du vet med säkerhet att du kommer att få höra det till döddagar. Och även efter det när det gäller vissa. :)

Jag har märkt en enorm skillnad på nu och förut när jag inte får mat i mig på mina bestämda tider. Okej att jag kunde sluta fungera förut med när det gått för lång tid mellan måltiderna. Men nu är det fan katastrof om jag inte får mat när jag ska. Och det kan bli katastrof ganska snabbt, typ inom en timme. Ingen fungerande tankeverksamhet alls, skulle inte ens kunna gå att köpa en endaste liten mjölk. Ööööööööh..

Nu i söndags, påskdagen, så hade det gått en och en halv timme (Det måste sägas till mitt försvar!) efter det att jag egentligen skulle ha ätit. Stekte kött och såklart att brandvarnaren går igång och jag blir helt handlingsförlamad och vet inte hur jag ska få tyst på larmet.

Får till förslag att jag ska ta en tidning och jag VET att jag ska VIFTA bort oset under brandvarnaren. MEN jag ser mig själv -och hinner tänka: "-Det här är galet, fel, wrong, sinnessjukt, puckat och bara så jävla vansinnigt" -men jag smackar på brandvarnaren med tidningen så den är på väg ur behållaren den sitter i. Och så hör jag: -"Men vad gör du för nått?" RIDÅ NER.. Och två stycken rå-glor på mig med ögon som är stora som typ Globen & har mörtmunnar..

Så med detta inlägg vill jag säga: Om ni typ tappar all vett & sans, se till att inte ha vittnen..

Adios..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0