En kaffe..

..med mjölk eller en caffe latte på rasten? Ett världsligt problem liksom..:)

Nu är kryssningen betald, hela 320 kronor. Jisses, vilken summa! :) Alltså det är 320 kr för HELA hytten, inte fel, inte fel. Då finns det pengar över till allt annat skoj, som alkohol och GODIS! Tjihoo! Börjar man bli gammal om man uppskattar att handla godis i stället för att hamstra alkohol? :) Eller så är det fortfarande efterdyningar efter helgen att jag inte tycker alkohol är så skojigt för tillfället. Varnar här och nu för "Snaps" äckliga cider, den smakar överjäst och den äckliga smaken sitter kvar HUR jävla länge som helst. Ryser fan vid tanken. Men "Doolittle" & "Smörkola".. YUIMMIE!

Idag har jag verkligen inget tålamod överhuvudtaget med människor känner jag. Vill typ bara ta strypgrepp och skaka om dom. Och sen kan jag tänka mig att gå i ide i typ fyra år, för att kunna sova hela tiden. Vilket spännande liv jag vill leva. Inget direkta äventyr här inte. Jag nöjer mig med det lilla här i livet!

Och jag vill vara klar med min viktnedgång NU! Jag vill inte hålla på så jävla mycket mer nu men jag måste. MÅSTE! MÅSTE! MÅSTE! Har ju en hel del kilon kvar och har ett litet delmål till midsommar men då kan jag inte fortsätta att dricka alkohol, äta massa gudomliga ostar, godis, äta ute och så måste jag aktivera mig mer. Lite mer motivation finns ju nu än mot förut men det tar fortfarande emot. Och jag fattar inte varför faktiskt. PRUTT! Och varför uppskattar jag inte mina framsteg? Varför är jag inte nöjd? VARFÖR!? Gaaargh!

Och varför har en del tjejer inte BH? Det är ju fan skitfult! Okej att inte ha BH när man vandrar omkring hemma men så fort man ska ut genom ytterdörren -BH PÅ!

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0