I dag..

..har jag varit ledig! Tjihoo! Så skönt, synd bara att jag var tvungen att ha tvättstugan kl 07 och efter typ tre timmars sömn var det förbannat segt att ta sig upp. Och sen till vägningen, minus ett kilo. Det kilot som jag gick upp förra gången. Skönt att det inte gick åt det andra hållet med tanke på påsken. 18 000 ägghalvor med räkor och majonnäs liksom. :) Fattar inte hur nått så enkelt kan vara SÅ gott! Älskar räkmackor också.. *ryser av välbehag* :) Sen har det inte hänt ett skit mer idag. Och klockan är redan så jävla mycket. Och jag vill INTE jobba i helgen, vill verkligen inte. Skulle få vara ledig men det är en sån personalbrist att jag inte fick min efterlängtade helgledighet. *visar fingret*

Nope, soffan & väntan på "Solsidan" kl 21.30..:)

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0