Jaha..

..så var den påsken över. Och den försvann ju inte extremt snabbt alls. *ironisk* Så vad hände då? Hade en schysst och soft påsk. Lite Janssons frestelse, lite sill, lite ägghalvor, lite skinka, lite köttbullar, lite prinskorv och lite alkohol. Mycket bättre påsk i år än förra året, då jag jobbade hela påskhelgen och natt till på köpet. Undrar dock hur min vägning kommer att se ut på fredag. *Fasar* :( Jag har ju börjat promenerat igen men inte på samma sätt som förut, det kanske hjälper lite men tror att jag skulle ha behövt lite mer ansträngning men vågar inte anstränga foten alltför mycket nu när det verkar som att det går åt rätt håll. (Håller tummarna lite blygsamt!) Sen hjälpte jag en jobbarkompis att flytta, eller flytta var verkligen fel ord. Jag hjälpte henne att packa lite kartonger. Hon hade gjort det mesta själv, så det blev typ tre kartonger och sen: '-Nej, fy fan, nu är det lunch.' Och så käkade jag fan den godaste lax och-spenatpaj, jag någonsin ätit. Tack, Miss J! :) MUMS!

Nej, fan nu in i duschen och sen ut till bilen..

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0