Jahopp..

..tillbaka till brottsplatsen då, det vill säga jobbet. Var så satans trött igår och i morse ska vi inte snacka om. FY FAN! TRÖTT! Fast jag har varit ovanligt supertrevlig och småsnackat med alla kunder. Vare sig de vill eller inte. :) DET tyder på service, mina vänner. Eller på att jag är ett övertrött miffo. Välj själva. :) Och så var man blond ockås, tror jag glömde skriva det i det förra inlägget. Ungefär som om det vore så jäkla intressant för er att veta det. Men nu vet ni det i alla fall! Och jag sitter och funderar på om jag ska ta mig till Kista och köpa den där munkjackan som jag tyckte var så jävla snygg. Är torsk på adidas och har varit sen dinosauriernas tid. Men måste spara lite pengar men den var ju så snygg.. Måste spara lite pengar men den var ju så snygg..Måste spara lite pengar men den var ju så jävla snygg.. Beslutsångest som heter duga.

Mitt ex hörde av sig idag med ett sms som löd ungefär såhär: (Sms 1) 'Vill ha pengar av dig, en cykel och en ny mobil. Nu smiter du inte undan som du brukar.'  Och sen: (Sms 2) 'Gör en avbetalningsplan, min del i bilen eller ge mig forden.'

Nr. 1 Jag är inte skyldig han ett skit, vi glömde cykeln på det andra stället och varför ska jag betala den? *idiot*
Nr. 2 Mobilen var typ 4 år gammal när jag råkade tappa den i Mr Mongos vattenskål men enligt puckot nu var den splitterny. (Och jag erbjöd mig DÅ att köpa en ny men det behövde jag inte. "-den var ju ändå fyra år gammal. *idiot*
Nr. 3 Vad för jävla avbetalningsplan? För att göra en avbetalningsplan måste man ju vara skyldig nån något. Jag är definitivt inte skyldig han nått. *idiot*
Nr. 4 Del i bilen?? Då måste man ju ha spenderat typ NÅGOT i alla fall i bilen. Att köra omkring i den i två år gör det inte till att man har rätt att få en del av den sen. *idiot*
Nr. 5 "Ge mig Forden" Tillåt mig asgarva! Mohahahaha! *idiot*
Skrev tillbaka detta som svar till de två sms:en: "-Har skickat dina önskningar till Tomten. Ha det gott!" Ha, ha! Och nu väntar jag med spänning på svaret. Han borde ju inte vara alltför kaxig med tanke på att hans dom överklagats.. Men det är han omedveten om än så länge.. He, he! Me like! :-D

Adios så länge..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0