Läste..

..i "Aftonbladet" att Daniel Westling börjar bli tunnhårig och troligtvis kommer att vara kal på huvudet inom 5-8 år. VEM FAN BRYR SIG? Har de inget annat att skriva om? Jisses..

Jag förstår att flygbolagen har panik över att de förlorar massvis med pengar nu när vulkanen på Island härjar och att de vill börja flyga så snabbt som möjligt igen. Men tror fan att det kommer bli dyrare för dom sen med förstörda plan på grund av askan. Att askan blästrar flygplanen och att ask-partiklarna gör bucklor på planen låter inte alltför billigt att reparera sen. Och framför allt låter det inte så himla säkert heller. Och om jag nu ska ut och flyga i sommar så kommer bergis jag hamna i ett plan där det har flugit i den här askan hur många ggr som helst och att det inte underhållits nått heller. Jippie! Min tur så.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0