Måndag..

..och på jobbet! Tjihoo! :) Eller inte..

Hade en bra lördag men gårdagen gick i bakfullhetens tecken. Slog upp ögonen typ vid halv sju med en jävla huvudvärk och med ett illamående från helvetet men lyckades somna om ett par timmar och sen var det helt okej. Inte bra men okej. :) Jag var lite överallt på lördagen men det var skitfint väder så det blev en och annan öl i solen. Ganska skönt mendet kunde ha varit liiite varmare. Började dricka grogg vid två och sen var det full rulle resten av kvällen men kom inte hem SÅ sent. Typ runt halv ett, tror jag.. :) Och igår blev det inte många knop, hämtade Mr Mongo, köpte godis och sen var det soffan som hägrade hela kvällen. Och idag kommer det inte att hända så mycket spännande saker. När jag har jobbat klart ska jag hem, ut med Mr Mongo, lämna honom och sen hem och göra mat. Ta en promenad och sen lär det inte hända så mycket mer..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0