Tillbaka..

..på brottsplatsen. Det vill säga jobbet. Är sjukt trött, svider i ögonen och jag är HUNGRIG! Inget roligt väder ute idag, inte just nu i alla fall. Regn och kallt. Synd att det inte kan vara lika lite trafik på Essingeleden på eftermiddagarna som det är tidigt på morgonen. Inte en jävla bil i sikte. Bara jag och lilla 'Raketen' ute. Tvättade bilen igår som jag hade bestämt. *duktig* Inte för att jag ens ska tvätta en bil, glömmer ALLTID några fläckar så  när hela bilen glänser så ser man några otvättade fläckar här och var. Men vi kan säga att det är en del av min charm..

Inte kan jag koka ris heller. :( Antingen blir det stenhårt oavsett hur länge jag kokar eller så blir det överkokt som igår. Hade jag varit ensam igår hade jag fan ätiti riset i alla fall för att jag var så sjukt hungrig och för att jag VET att jag slutar fungera och beter mig som ett mongo om jag inte får i mig mat. Men nu blev jag tillsagd att sätta mig ner och inte göra ett skit mer medan ett nytt ris fixades. Så jag fick ett gott ris till slut och till det korvstroganoff med schysst drag i. Spank jo! :)

Vad kommer att hända idag då? Efter jobbet -vägning. Och det vill jag egentligen inte eftersom jag har fuskat så in i helvete men det är bara att ta tjuren vid hornen och gå dit. Och hoppas på att inte vågen säger alltför många kilon plus. Och sen ta nya tag. Men det är fan inte lätt, kanske blir det utgång i morgon. Visst jag kan ju dricka typ vatten eller nått MEN hur KUL är det då? *fjortisvarning* :)

Och sen efter vägningen så ska jag hämta hem Mr Mongo. Är ledig i morgon så då kan jag lika bra hämta honom i kväll.

Nope, läsa 'Metro', dricka äckel-kaffe, fälla ännu en get och längta efter att klockan blir 07.00.  DÅ är det frukost! Tjihoo!

Adios..

*urk*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0