Valborg..

..så då ska det supas! Ha, ha! Eller intaga alkoholhaltiga drycker kanske låter lite mer vuxet. :) Idag har jag varit ledig, har inte gjort ett skit. Hämta hem Mr Mongo igår kväll så det har bara varit promenad med honom. Och så har jag städat. Inte att förglömma! Fan, att det blir skitigt och stökigt HELA tiden. Jag bor ju bara på 48 kvm, det borde inte bli så jävla mycket stök MEN..

Sen så blir det till att käka fläskfilé med klyftpotatis med bearnaissås. I morgon blir det likadan mat men då är fläskfilén grillad i stället. Så nu vet ni det! :)

Tänkte jag strax ska ta ut Scrappy Doo på en riktig lååång promenad för att trötta ut honom lite så behöver jag inte ta en jättepromenad innan jag sticker i kväll. Och så tar jag honom på en promenad när jag kommer hem så får jag sovmorgon i morgon. Snacka om utläggningar av promenader. :)

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0