Ett sista inlägg.. (Jag är på G!) :-D

Och så finns ju de som lägger ut nakenbilder OCH ansiktsbilder på sig själva lite överallt på olika porr/sexsajter trots att de har barn. WHAT!?!
Typ en sån här presentation:

"Heejsan Hoppsan!
Är en spontan, sprallig 29-årig 2-barns mamma vid namn "Sötgrisen" Hihi.. (Hatar folk som skriver "hihi". Även om 'Prins-den-absolut-rätta' skrev det skulle jag visa fingret) Tycker om att ta kukar (gärna flera samtidigt hihi..) djupt nere i halsen, (har inga kräkreflexer *blink*), är nyfiken på wet, rakad, stora lökar (looovar att dom är klämkäcka och äkta), tycker om tvål och vatten och föutsätter att du också gör det. Och ni som bara skriver om att knulla hela tiden, kommer jag att blocka för jag vill ha mer respekt än så." (VARFÖR reggade du dig på en sexsajt då? Där nyckelordet är just KNULLA och det är ju det som är syftet med sajten att just hitta någon att ha nån form av sex med. Doooh!)

Nu gäller ju inte det här bara kvinnor som lägger ut naken/ansiktsbilder på sig, det finns ju män med.

Kul när deras barn eller barnens polare hittar mamsen och pappsen på nätet. Mamsen med utfläkt mutta, pappsen med en stenhård snorre som skulle göra en staty avundsjuk och så ansiktsbilder. GREAT!

Hade det hänt mig, att jag skulle ha hittat mina föräldrar på nätet, hade jag tagit en gaffel och huggit ut min ögon och sen hade jag gått ut framför första bästa bil.

(Och ja, jag vet att på våran tid så kunde man lika bra ha hittat kort på sina föräldrar näck MEN det hade ju knappast blivit någon spridning på de korten som det blir idag med internet.)

Meeh, nu är mitt te kallt ju! :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0