Vilken dag..

..vart överallt och är fan helt slut. Att jag börjar jobba kl 05.30 i morgon OCH har en jobbintervju efter det gör mig inte mindre slut. Jag kommer att vara _SÅ_ pigg! "Hej, XxX heter jag och sen -Zzzzz" Den kortaste jobbintervjun ever. :-) Men det ska nog gå bra! *host*

Det kostar att ligga på topp! Så jävla segt att efter en sån här helg att försöka att ta sig för nått motionsmässigt. Kroppen är som om den är bakis fortfarande och som om hjärnan blev konserverad i tequila under fredagkvällen/natten. Och som om det aldrig kommer att släppa. Men tog mig i kragen så jag har gått en mil idag men sen har det ju inte hänt nått mer. Spinningpasset jag hade tänkt att genomföra förnekade jag att det ens fanns. :-)

Var och vägde mig i fredags och jag står still. Inte ens ett litet fucking gram ner. I och för sig så hade jag ökat på en hel del i muskelmassa och det ska jag vara nöjd med men det är jag INTE! :) Jag vill att det ska gå fort. :) FORT, FORT, FORT!

Åh, kan inte morgondagen bara vara över, blir trött på att bara tänka på den..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0