Är..

..ruskigt trött men jag kan ändå inte sova. Kanelsnurran är dålig men jag har ingen aning om varför han är det egentligen. Han är skitlåg & har viftat på svansen kanske tre gånger sen jag hämtade honom vid fem-tiden. Han har druckit vatten men vill inte ha nån mat. Vi var ute en kortis vid elva, innan ville han inte ens gå ut. Han ville inte ens gå till bilen och sen ville han inte gå från bilen och hem. Mycket skumt. Och han sover inte sådär djupt som han brukar heller. Börjar fundera på om han har ont nånstans. Går det inte över tills på förmiddagen så måste jag kontakta veterinär. Min lilla hummer..

Vad har hänt annars då? Jobbat, sovit, lite äventyr och insett att det finns många. MÅNGA puckade människor! Men det var i och för sig inget nytt. :-)

Fan, mindre än en vecka kvar till julafton. Sjukt vad tiden går fort. Jag hinner inte med känns det som. Jag skulle vilja ha några fler timmar på dygnet. Fattar inte hur de som har barn och ska skjutsa den ena och den andra till olika träningar, hinna med att laga mat, hinna med sig själva. Jag har bara mig själv att tänka på och jag hinner inte med alls.

-"Jag har INGET seriöst nu, hur ska jag bevisa det för dig?" Ja du, not my problemo!


Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Frågan är väl om den tredje parten vet att det inte är seriöst...

2010-12-19 @ 17:47:38
URL: http://absolutvardag.com
Postat av: Anonym

Precis och det har jag frågat. Och han säger att han inte träffar henne längre. Att han inte hade dom känslorna för henne som det ska finnas i ett förhållande. Men hur ska jag kunna lita på det? Kan du svara på det!?! :-D

2010-12-19 @ 18:39:48
Postat av: Absolutvardag

Om det gäller DEN så kan du ju börja med att fråga om de flyttat isär till att börja med...

2010-12-19 @ 19:30:19
URL: http://absolutvardag.com
Postat av: Anonym

Det gäller inte DEN. :-) Det här gäller en kille jag bara träffa en gång 2008. Han har hört av sig lite då och då under åren. Han hörde av sig igen i augusti i år och vi tog upp kontakten igen.

2010-12-19 @ 19:39:50
Postat av: Absolutvardag

Ghaaaa HUR många ska det finnas?!?

2010-12-19 @ 19:52:44
URL: http://absolutvardag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0