I´m..

..riktigt trött i kväll. Och jag har så mycket att skriva men mina fingrar vill sig inte riktigt på tagentbordet. Får skriva om det jag vill en annan dag.

Skönt i alla fall att måndagen är avklarad. Och vad fan är "Böda -Camping" för jävla skitprogram? Orden white trash dyker upp i mitt huvud. Fast å andra sidan, om de inte skulle ta med orginalen så hade det ju inte direkt blivit nått program. Men var hittar dom alla nötter? :-) Och är inte Bertil & Monica typiska campar-namn? Om man har fördomar -och det har INTE jag alls. :-D




Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Säg som det är -du vill också ha husvagn, förtält, trallgolv, wtc overall och gräla tomtgräns med tillfälliga campare...

2010-12-07 @ 12:50:34
URL: http://absolutvardag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0