Juldagen..

..och jag har jobbat idag med men det har varit sjukt lugnt. Inte en enda liten sak att göra. Ganska skönt. I morgon kommer det väl bli lite mer. (Mellandagsrean) Sen ledig måndag, fredag (nyårsafton FEST! YEY!), lördag (nyårsdagen BAKIS! YEY!) och söndag. Och sen jobbar jag bara tre dagar och sen är det semester. ÄNTLIGEN!

Var hemma hos familjen Bäst dagen innan julafton och lämnade en stor julkorg och lite julklappar till ungarna och Mr Mongo. Kändes konstigt att inte Scrappy Doo var hemma på julafton. Men han hade en bra julafton med hundar, mycket mat & sällskap. Och så fick jag jättefina armband av dom. Dom är fan bäst. :-)

Och sen har det inte hänt nått mer jättespännande direkt. Har gjort middag bestående av klyftpotatis, hemmagjorda hamburgare och tatziki. Mums!

Ska väga mig på måndag. Det verkar som om det börjar gå åt rätt håll igen. Motivationen när det gäller maten har kommit tillbaka. Har gått ner de tre senaste gångerna. Inte mycket (2 kg) men det är neråt. Om jag bara kunde få lite mer motivation till att röra mig så skulle det bli ännu bättre. Har börjat väga mig en gång i veckan igen. Och det verkar funka bättre. :-)

Tatueringen har börjat klia så smått och jag har pyttesmå korn av bläck som ligger i sängen när jag vaknar på morgonen. Oh yea! Jag funderar på redan nu om jag ska låta den vandra upp till höften så småningom. Men då måste jag jobba lite extra så man har råd med det. Ingen billig historia att tatuera sig direkt. Men snyggt är det. Som fan. :-)

Nej, ska göra lite te. Eller kaffe? Eller skita i det överhuvudtaget? Återigen har jag riktigt världsliga problem. :-)

Adios..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0