Ledig!

Så skönt! Var uppe ända till halv fyra i morse och snacka på telefon. Yey! Har precis ätit frukost. Fy fan, vad det är gott med polarkaka med ost & gurka och en extremt stor mugg med kaffe. :-) Jaha, vad har hänt sen sist då? Inte mycket, jobbat, jobbat över & jobbat igen. Kommer visserligen vara rik när lönen kommer men ändå. Trött är jag.

Och så känner jag stress över att jag måste hitta en klänning till nyår. Så jag ska ta mig in till stan efter jag varit hos Miss L. Men kommer väl inte att hitta nån. Så är det ju alltid. Det skulle funka om kläningen var av typen "den lilla svarta" men det finns ju inga kläder nuförtiden som inte har nått skit fastsytt på kläderna. Jag är ute efter en vit & svart skjorta/blus, en enkel slät bara. Finns det? Nope, det ska vara volanger, påsydda fickor utan funktion, massa annat skit som man ser ut som en julgran typ. Nope, ska slurpa i mig det sista kaffet & promenera till grannbyn för att sen träffa Miss L.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0