Lördag!

Kom hem vid halv tre i natt, kollade lite på tv och sen gick jag & lade mig. Är ganska seg & har en begynnade huvudvärk så jag ska ta en alvedon. Maten var kanon igår men vinet jag beställde till maten var fan det äckligaste jag druckit. Nått chardonnay-skit. Och sen var det dans för resten av kvällen. Ont i fötterna!?! Nja. (Läs: JAA!) Och så hade jag sån tur att tunnelbanan kom precis när jag kom ner på perrongen så jag slapp vänta i en halvtimme. Roligare saker finns det ju att göra än att häcka i en halvtimme i centralen. Eller hur? ;-) Idag ska jag träna, dricka massa kaffe inne i stan och bara njuta av en snöig lördag. Me like. Yey!

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0