Nehe..

..lite kaffe på det här då. Shopping avklarad och just hemkommen. Men jag glömde läppstift. Crap! Så jag får ta mig in lite tidigare till stan sen innan jag ska träffa Miss A. Jag som ALDRIG kan bestämma mig när jag ska köpa läppstift, så det lär ju ta sin tid. Kanske ska åka typ om en timme. Ska möta Miss A typ fem timmar senare. :-)

Jag är sjukt sugen på att spela kort & dricka öl. Det var så jävla länge sen. Inte länge sen jag drack öl men spelade kort. :-)

Nej, ska ta och duscha. Bada är ju uteslutet för ett tag framöver. Det suger lite eftersom jag är så förbannat frusen HELA tiden. Eller om jag ska kolla på "Oprah" och sen duscha? Världsliga problem.. :-) Men först mer kaffe.

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0