Tisdag!

Fan, vad jag har sovit idag. Men har ändå hunnit med att promenera och simmat. Men så fort jag typ satt mig i soffan har jag somnat till. Och jag skullle fan kunna sova för natten nu känns det som. Men det kanske skulle vara en aning osocialt. :-)

Vet inte om det var värt att jobba alla dessa timmar i rad för även om mitt jobb knappast är fysiskt krävande så blir det jobbigt ändå. Men jag kommer att bli ap-rik i januari när all övertid kommer in på kontot. Och jag kan räkna med mer övertid under julhelgen. Nyårsafton kanske jag ska jobba extra på till senast 15.30. Man hinner ju sova en timme och eller två innan festen. Nyårsdagen kan de glömma att jag jobbar på. :-)

Sådärja, nog om övertid. :-)

Vad tycker ni om killen som sprängde sig själv i City i helgen då? Vilken jävla dåre säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0