Tisdag!

Tisdagen avklarad! -CHECK! Träning avklarad -CHECK! Kaffe på G -CHECK! :-) A really nice tisdag med andra ord. Det jag var så satans irriterad över igår att jag inte ens kunde få ner det i bloggen, var detta:

Som jag har reflekterat över förut verkar det inte finnas nån kille/man som verkligen är en man. Utan bara förvuxna bebisar. (Nu vet jag att jag drar alla över en kam men det skiter jag.) Varför verkar alla mer eller mindre vara psykopater, sociopater, narcissister och bordelinerfall? Och alla har en gemensamma nämnare -nämligen noll, nada och zero självinsikt? Nu när jag har klagat klart ska jag komma till det jag upprörd över. Jag har själv varit i ett destruktivt förhållande, där det förekom både psykisk och fysisk misshandel och när jag nu själv varít med om det, så ser jag tendenser till att det förekommer i ett av mina vänners förhållande. Och det gör mig livrädd. Han är på väg att bryta ner henne & hon säger att hon ser det med men SER hon verkligen det? Jag vill bara slå in käften på honom. Och sen slå in käften på honom igen, igen, igen, igen och åter igen. Och det känns att jag ledigt att jag skulle kunna ta straffet för att spöa på honom. Och det är inte ett skämt. Och nu är jag rasande så jag tror att jag är på väg att få en stroke. Avslutar här och återkommer i ämnet. Gaaah! :-@

Ha det gott alla!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Absolutvardag

Och dom som inte är nåt av det du skrev är bara rena idioter...

2010-12-09 @ 18:25:17
URL: http://absolutvardag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0