Varför?

Varför får jag inte arslet ur vagnen och gör om här hemma? För en gångs skull VET jag ju hur jag vill ha det. Nu ska jag bara hitta orken att fixa det. Funderar på om jag ska anlita nån att göra jobbet men sen så är jag ju samtidigt snål. Men så vet jag ju också att det alltid är mer jobb än vad man har tänkt sig från början. Baah! :-( Jag vet att det är ett lyxproblem men WHAT TO DO!?! Och jag har ingen lust att fixa sånt på min semester, då vill jag bara vara ledig. Ska fundera vidare här och slurpa i mig det sista teet i koppen, lägga mig i badet och sen ska jag SOVA! Yey! Great! Sova är just nu en av mina favoritvanor. :-)

Ha det gott!

PS. Såg att du smsat mig, F. Inga pengar på mobilen dock än. Så fort jag kommer ihåg att ladda på så kommer svar. Men mitt minne verkar ha gått på semester. :-) Men det är bra med mig. Hoppas att det är bra med dig med! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0