Efter..

..jobbet var jag en sväng till min nya favorit-galleria och som jag fortfarande inte hittar i. :-) Tog fan en evighet att hitta butiken jag skulle till. Men jag hitta och kunde handla mina brallor jag har suktat efter ett tag nu. Svindyra men nu är dom mina, bara mina. De är dock lite för små men om 5-6 kilo kommer de att sitta perfekt och så hitta jag en skitball T-shirt också. Den var dock en ANING billigare, nästan gratis. :-) Och sen när jag kommit ner i min målvikt ska jag ta ut 10 000 kr från mitt sparkonto och handla nytt. Kasta ut allt gammalt och in med massor av nytt. Det borde typ bli vid midsommar och denna midsommar ska jag fan ha det kul. Inte jobba utan bara vara och supa såklart, inte att förglömma. Det tillhör att man super som fan i min ålder på midsommar. :-) Och så kanske Miss Super-Fit (jag alltså!) kommer att "sova" med sju killar i bingen.. Man vet aldrig, vissa drömmar blir ju verklighet OM man bara vill.. Blinkeliblink.. ;-)

Adios, fuckers! :-)

Lite bilder på mina nya kläder..Titta & njut..:-)





Kommentarer
Postat av: Gnegge

Det ska va 7 blommor i bingen, inte 7 karlar. Men det klart om du åker med ut till klubben i år så lär det ju va lätt ordnat. Wrom wroooom :-D

2010-02-09 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0