Helvete..

..vad det är kallt! Oh, why, Oh why måste jag frysa så mycket? (Och nu är det ju inte ens kallt ute som det var förut.) En ny erfarenhet som jag inte direkt tycker om så värst mycket. Förra året vid den här tiden hade jag ju balkondörren öppen utan att frysa. Tyckte det var typ najs med lite kall-luft. Skulle nån få för sig att öppna balkongdörren här, skulle personen i fråga ha min fot så långt uppkörd i röven att hans ögon ploppade ur skallen.. Jag är pretty trött och jag hoppas på en mardrömsfri natt. Dags för sängen med dubbla täcken och fan Helly Hansen-ställ efter en mycket kraftig jobbansträngning på 2 timmar typ. :-) Önskar att jag kunde våga släcka lampan också och ha en riktigt mörk lägenhet att sova i..
Ja, ja det kanske kommer..eller inte.. Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0