I natt..

..drömde jag att jag svalde mitt tandsmycke & det smycket är ju i det minsta laget så jag skulle inte ens märka att jag svalde det egentligen. Det gjorde jag ju med mitt första, helt plötsligt så var det bara borta. Konstigt nog kändes det helt naket att inte ha smycket där. Ja, ja för att återgå till drömmen så var det här smycket av modell större. Så pass stor att jag vaknade av att jag hade handen om halsen och typ flämta efter luft. Jag drömde om att jag blev jagad, fastnade i en dörr etc etc. En hektiskt skrämmande natt med andra ord. Och man blir så glad när man inser att man bara sovit tre timmar, är dödens trött och sen kan man inte somna om.. Så jag har varit vaken sen halv fyra.. Lööövley! Ibland skulle jag vilja ha mina drömmar spådda. En del drömmar är ju ganska uppenbara varför man drömmer just så men vissa är ju mer komplexa..

Och så ska jag jobba 22.00-00.30.. Wow, en hel kritaperiod.. Känner mig så positiv & energifylld i dag.. Eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0