Jaha..

..som alltid går helgerna fort. Jag lovar att jag ska sluta skriva det snart. :-) Jag behöver ju inte tjata sönder mig, menar jag, ni har väl fattat nu att jag tycker att helgerna går snabbt.. Förhoppningsvis..:-) Parkerade min bil på ett ypperligt sätt på min parkeringsplats i kväll. Kommer inte att komma ut sen tror jag. Jag får väl se i morgon om det blir tunnelbana eller bil till jobbet. :-)

Fan, vad skönt att Mr Mongo har slutat halta, både för min sinnesro och för min plånbok. Veterinärer är fan inte billiga trots försäkringar. När han var valp fastnade han med ena tassen under en rot och gjorde illa sig duktigt. Och det slutade på 14 000 kr & då gick försäkringen in och betala med. Undersökning efter undersökning, mediciner, röntgen, sprutor, you name it. Och bara att ta han till veterinären för att han klia sig i örat slutade med en räkning på 2050 kr. Och de rengjorde hans öra INNAN de tog prover så det kunde inte ta reda på vilken slags jästsvamp som bodde i hans öra. Nötter! Big Time!

Melodifestivalen igår var bara skit, tyckte inte att en enda låt var nått att ha.. Däremot Dolph Lundgren.. Yummie! ;-)

Jaha, vad ska man göra resten av denna söndagskväll då? Det lär ju knappast vara nått på TV, det är det ju ta mig fan aldrig..:-( Måste bara ta min promenad innan jag får njuta ordentligt av min söndagskväll. Så det är väl lika bra att jag tar den nu.. Give me styrka till det, tack! Idag har motivationen varit noll verkligen! *Visar fingret och gör pruttljud med tungan*

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0