Jaha..

..så var det måndag igen. VART tar helgerna vägen, jag fattar bara inte. Eller vart tar dagarna vägen överhuvudtaget? *filosoferar*

Jag är sjuk. Förkyld och känner mig SÅ säääxy med illröd näsa, fnasiga läppar och en pipig andning. Schyrrans liksom. Det bara slog till sådär igår kväll. Började klia i halsen och tre sekunder senare typ dundertäppt. Det är nu man ska ha nån här som ska servera mig glass, te, pepparkakor, mandelkubb och massvis med ömkande. -"Lilla, gumman, är det nått du behöver så säg till, så ordnar jag det". Ska inte klaga alltför mycket, det kunde vara värre men jag har haft/har perioder där jag tycker skitsynd om mig själv under dagen. Där jag demostrativt satt fram glaset med alvedon på bordet för att få extra mycket uppmärksamhet. -"Hur mår du egentligen, dina ögon är helt glansiga och dina kinder är röda" Då har jag hostat till, en mycket dramatisk hostning som framkallat extra pip i bröstet och sagt med feberhes röst: -"Jag är en slagen hjälte men jag kämpar på" HOST, HOST!

Och nu en tur till Willys.. Om jag orkar..

Adios..


Kommentarer
Postat av: D

Filosofera lite mindre och skriv lite mer... =)

2010-02-03 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0