Kan inte..

..curling få en egen kanal på tv:n? Såå jävla värdelöst trist att kolla på! Zzzz.. Däremot har jag hittat en ny sport jag aldrig sett förut nämligen Ski Cross. Skitkul att se när de flyger över hindrena. Fast inte så kul ändå eftersom jag har somnat ett antal gånger under sändningen. :-)

Lite trött efter alla sena timmar framför tv:n den senaste veckan tror jag bestämt. Sen att jag vaknar upp minst tre-fyra gånger när Mr Mongo bökar runt i sängen spär ju på tröttheten med. Och inte att förglömma alla mediciner. Apropå ingenting alltså. :-)

Jag har haft ett sån jävla skrattanfall under kvällen att jag fortfarande känner mig helt slut. Skratta så jag knappt kunde andas & tårarna spruta. Det var länge sen jag skratta så mycket. Blir full i skratt jag bara tänker på det! :-D

Nej, fan kollar lite på "Pantertanter" i stället..

Adios..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0