Tomorrow..

..är det vägning. Och det måste fan bli ett positivt resultat, har verkligen hållt mig till punkt & pricka! Inte idag dock för att jag åt på MAX. Tog bara en hamburgare så jag har svårt att tro att det skulle göra att det skulle bli negativt på vågen. Och sen har jag core i morgonkväll. Vilket jag har noll lust med och kommer inte ha mer lust i morgon heller men jag SKA! Det är bra att träna musklerna men det är så jävla trist!.. *peppar mig själv*

Har lämnat Mr Mongo i eftermiddags & det känns fan tomt här. Inga små tassande steg eller nått högljutt snarkande. Och så fick jag bevisat för mig att han faktiskt kan hoppa upp i sängen och soffan själv fortfarande. Inte som jag har trott, att han börjar bli gammal och knackig. Men med mig så funkar det med att stirra med söta ögon, darra lite, pipa och sen lyfter jag upp honom. Men stirrandet och pipandet verkar bara funka med mig, med andra så visar han sig förbannat självständig. Jävla hund! :-)

First we take Manhattan, then we take Berlin.. :-)

Adios..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0