Tomorrow..

..är det fredag. Tjihoo!

Kan nån typ installera ett värmerum till mig? NÄR ska jag sluta frysa? Får fan skaffa nått mänskligt element att sno värme ifrån. Och så kastar man ut honom när det börjar bli varmare. Mohahahaha!

Och kan nån ge mig en sten? Jag ska sula den på min tv & ta ut en ny tv på min hemförsäkring. Tror ni att mitt  försäkringsbolag går på förklaringen: -"Det var inte med uppsåt den hamna på tv.n, utan jag brukar alltid gå med stenbumlingar hemma, oturligt nog stod tv.n i vägen när jag kom gåendes" :-) Jag VILL ha en ny tv, har det framgått tydligt nog?

Och varför går jag bara inte och kissar? Har typ varit kissnödig i en timme men sitter ändå och kniper här..

Mycket meningar som börjar med ordet "OCH" i det här inlägget..

Och nu, till Er från Mig: -Adios! :-)

Bautasten.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0