TRIST!

Jaha, så var Tre Kronor borta ur OS-turneringen då.. Trist som fan! :-( Och jag är prutt-trött, det kostar att ligga på topp och kolla OS nattetid. Men nu är det inte så många dagar kvar av OS & då återfår jag min normala dygnsrytm. Zzzzz..

Jag diggar vintern skarpt men nu börjar jag fan längta till lite sol och värme. Jag sover liksom med pyamasbrallor, strumpor, raggsockor, långärmad T-shirt och dubbla täcken. Hade det varit förut hade jag vaknat upp och badat i svett typ men inte nu. Och så har jag Scrappy Doo som värmer ryggen på mig under natten. Men det lilla elementet försvinner på söndag & kommer inte tillbaka förrän 12 mars. Hans extrafamilj ville ha honom lite längre nu när de inte kunnat ha honom de senaste två veckorna. Ja, vad ska man säga? Han är poppis. Alla skiter i mig men ska ha reda på hur det är med honom. :-)

Och idag: LÖN! Me like! Alla räkningar är inlagda & de dras från kontot idag, och sen är det bara ut och spendera resten. Eller inte.. Måste spara lite till sommaren. (Jag SKA ha lite semester denna sommar.) Har kylen full med mat så behöver inte handla nått den här månaden förutom lite mjölk & grönsaker. Jippie Kajej..

Trist inlägg.. Zzzz..Elvis has left the building..

Adios..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0