10 saker jag hatar med att handla..

1. Hur mycket mupp-jäveln bakom mig trycker in sin jävla korg i ländryggen på mig, så kommer inte kön att gå snabbare eftersom det är folk FRAMFÖR mig.
2. Folk som bara stannar upp helt plötsligt så man är på väg att göra en tackling av hockeymått i ryggen på dom.
3. Barnvagnar.. Skriver INGET mer än så.
4. Skrikiga jävla pms-barn.
5. Folk som vill gå före i kön som "bara" har en mjölk och sen så visar det sig att de fan hade en korgjävel full.
6. Folk som står och "paxar" köplats vid kassan när det är rusning i butiken. Man står där och tror att man valt rätt kassa för en gång skull tills det visar sig att det var totalt fel när paxarens kompanjon kommer med 4 stycken överfulla vagnar med småfrallor.
7. Höra detta: "-Mamma, kan jag få det här?" -"Nej", -"Men jag vill.", -"Du får inte." -"MEN jag vill. -"Nej". -"JO!" och så fortsätter det tills man har lust att ta ungen och skrika i örat: "-Ska jag sätta ut dig i skogen, ungjävel, där tomtar, troll och farbror Bosse bor, så kanske du slutar tjata så det kommer blod från öronen."
8. Folk som pillar ta mig fan på allt, blomkålen, köttfärsen, lös-brödet, champinjonerna men det är ta mig fan tomt i deras korgar.
9. Folk som tycker att den breda gången mellan varorna inte är tillräckligt bred för att kunna köra till sidan utan bara måste gå i mitten.
10. Föräldrar som öppnar påsar till höger och vänster så lilla dregel-Lisa ska knapra på en riskaka för att inte få ett utbrott bland köttet. Hon kan ju inte ens tugga, hon bara blöter upp riskakan så den faller i äckliga slemmiga bitar på hennes kläder. Urrrk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0