Bla, bla, bla..

Idag har jag haft tvättstugan och så har jag städat. Och har gått 21 846 steg. Fan, vad jag är duktig! Det gick dock lite mindre bra vid middagsförberedningen. Då slår jag nämligen ner salladsskålen och den var ju stort sett fylld till bredden. Jippie, Kajej.. Bara att lägga sig på alla fyra (INGA! snuskiga tankar nu..) och plocka majskorn, paprikor, champinjoner och gurkbitar. Och innehållet i salladsskålen reducerades till typ tre stycken gurkbitar och fyra majskorn. Yea, vilken sallad!

Nu sitter jag här och är sjukt sugen på mandelkubb, fan vad det var länge sen jag åt det. Och så doppar man en sån i kaffet. *trosjouice* Giiiive me!

Och i morgon är det fredag.. Woohoo!

Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0