Dagens..

..middag här hemma kommer att bli falukorv i ugn med sallad. Orkar bara inte att göra mos trots att jag hitta ett paket färdigmos hemma, det smakar inte lika gott som med hemmalagat mos. Så, nu är jag färdig med min mos-utläggning. :-)

Vad har hänt denna dag då? Jobbat och jobbat över, så jag har mina promenader kvar att gå, så jag har att göra i kväll. Och det känner jag ta mig fan inte för ska ni veta. Skulle hellre vilja ha analklåda som ömmar, smärtar och gör grisont än att ta på mig träningskläderna för att promenera..

Och jag har fått parkeringsplats från 1 februari! Woohooo! Så nu kan jag ha min lilla racerbil (nej, det är INTE en traktor) hemma igen. Har saknat min lilla miljöförstörare.. :-)

Adios..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0