Den dagen..

..jag gick vilse så gick jag runt en sjö och där fanns det en och annan fågel av lite större modell. Är inte SÅ jävla förtjust i fåglar. Kul var det när en jävla gubbe har med sig en konsumkasse med bröd som han står och delar ut. Jag ser det på håll och brödet tar ganska snabbt slut, gubben går i väg med sin tomma kasse och sen efter ett litet kort tag så ska jag gå förbi fågelinvasionen. Och självklart tror ju fåglarna att jag också är en enda stor promenerande limpa. Fy fan när typ 600 såna här fåglar kom emot en. Nåja, de var kanske tio stycken men ändå.. Och det är 10 stycken för mycket.. Ser ni hur ondskefulla dom små satarna är?? Ser ni, ser ni?? :-)

Och bara att ta den här bilden krävdes ett stort mod kan jag säga! Hade lite planer om nu nått skulle gå fel.

Plan A: Slå på den om den kommer för nära.
Plan B: Lägg den på rygg och stirra stint i ögonen.
Plan C: Lura ut den på närliggande väg så den blir överkörd.
Plan D: Sälj den till öststaterna.
Plan E: Mula den med snö
Plan F: Kasta en iskoka i huvudet på den.

Fy fan för fåglar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0