Det..

..blev ingen caffe latte för mig inne i stan, utan en kopp hederligt bryggkaffe i stället. Intressant information va? :-) Och så är jag 108 kronor fattigare på bara en broccolipaj och en kopp kaffe. Shit, det är snordyrt fan! 80 kronor för pajen och 28 kronor för kaffet. Men jag hade ett schysst sällskap, så jag ska inte klaga alltför mycket..

Vi bestämde bland annat datum för kryssningen och Miss M, bara att anpassa dig! :-) Och ja Mr Lover, lover får följa med men bara tanken på att ens ha sex när jag är i hytten är bara SÅ uteslutet! GLÖM DET! Jag vaknar mycket lätt och jag bara VÄGRAR att vakna till nått jufsande! OKEJ?? :-) Ni får hitta nån städskrubb/toalett/en annan hytt om ni inte kan hålla er. Det är reglerna om han ska följa med. :-) Men dom reglerna gäller inte mig..jag gör det NÄR, VAR och HUR jag vill. Smisk och pisk, era slynor.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0