I dag..

..är det två månader sen min mamma dog. Det har gått snabbt samtidigt som det känns som om det inte alls har gått snabbt. Lite svårt att förklara..

Och mera snö.. Tjihoo! Synd att det blåser så förjävligt, inget kul att sticka ut snoken genom dörren direkt. Men vara hemma med tända ljus, en kopp kaffe och ett pälsigt värme-element är riktigt great..

Och min träningsvärk är inte att leka med. :-( Att köra till jobbet var ingen lek i morse. Att gasa, koppla och bromsa var inget direkt jag gjorde med ett leende på läpparna utan mer ett jävla stånkande och stönanden. Till och med att svänga gjorde grisont. Samma sak på vägen hem. Fasar för att ta mig upp från soffan och ta kvällspromenaden med Scrappy Doo. Hoppas han stormpissar vid första bästa snöhög och vill dra hem. :-)

Nej, nu ska jag ta och äta middag..

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0