I dag..

..har jag inte gått vilse i alla fall. :-) Har jobbat och sen har jag varit så jävla duktig och gymmat. Och har redan träningsvärk, bådar det gott? Nope, tror inte det. Och sen blivit bjuden på middag.. Oh la la.. :-p Haft en bra dag och kväll med andra ord. Men min värk i fötter, knän och axlar har inte försvunnit helt, kanske ska ta det lite lugnt med aktiviteter de närmsta dagarna. Hm.. tål att tänkas på.

Jag tål verkligen inte värktabletter, blir skitflummig snabbt som fan. Efter min citodon-cocktail i natt så flumma jag runt i sängen och tyckte livet var asballt, de kapitel jag läste i boken lär jag få läsa om i natt. Skulle ju vara dumt att missa hur de får tag i mördaren på grund av lite smärtisar.

Tur att det inte var typ morfintabletter då hade jag bergis gått ut i snön, naken, ätit gul snö, ringt nån och sagt att tamponger och bindor är bara för såna som vill leva begränsat. Kanske också sagt nått om att de ska sluta vara så jävla anala och gurkor funkar att använda som toalettborstar om man bara har lite uppfinningsrikedom.. Eller så hade jag somnat på golvet i hallen INNAN jag bestämde mig för att göra det jag beskrev. Förhoppningsvis.. :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0