I did it my way and the right way..

Idag när jag skulle lämna Mr Killerdog hos mina gamla grannar så kändes det så jävla rätt att ha flyttat därifrån. Flyttat från alla trista minnen, alla tårar och all sorg som utspelades där. Kändes skittungt att köra dit och det kändes så jävla mycket bättre när jag var på väg därifrån. Märkligt..

Scraappy Doo har börjat halta och det är nått jag verkligen inte vill ska fortgå någon längre tid. Började halta helt plötsligt i torsdagskväll efter han legat och sovit. Skumt som fan. Har kollat igenom tassen med typ lupp för att kolla om det skulle finnas nått. Men hittar nada. Så med lite vila (ungefär som om han inte vilar tillräckligt :-)) och hjälp med att komma upp från soffa och säng så hoppas jag att det går över snabbt. Kanske en och annan pistagenöt hjälper med. :-) Håll tummarna!  

Är på jobbet, ska vara här tills klockan är 07.15. Det ser jag fram emot som fan. *ironisk* Jag kunde inte sova heller innan så det kommer att vara skitdrygt att vara här och kommer att vara fan så trött om några timmar. Även fast jag har druckit en hel del koppar kaffe. Och så glömde jag kabeln till mobilen, hade tänkt lägga in massa kort i datan för att få tiden att gå lite snabbare men det kan jag ju glömma. Och det är ta mig fan skitkallt. *klagar*

Jaha..och nu? :-)

Tror jag ska terrorisera alla som är grönpluppade på MSN..

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0