I kväll..

..är jag inte lika trött som jag varit de senaste kvällarna. Intressant vetande för er va? :-) I kväll har jag varit på gymmet och har träningsvärk redan. Tjihoo! Bådar gott, eller inte..

Snacka om att detta låter gott: "Varm choklad de luxe" (ca 9 dl)
100 gr mörk choklad
8 dl mjölk
1 vaniljstång
4 msk whiskey
2 dl vispgrädde

Hacka chokladen fint. Värm mjölken. Skåra och skrapa ur vaniljfröna ner i mjölken. Värm till kokpunkten. Häll över chokladen och rör tills chokladen smälter. Blanda i alkoholen och häll upp chokladen i glas eller koppar. Toppa med vispad grädde.
Lööövley..

Jag fattar inte varför jag hela tiden har fläckar på mina glasögon, tycker att jag rengör dom ta mig fan HELA tiden. Kanske borde skaffa mig linser i stället. *funderar högt* :-)

Snacka om bloggens mest trista inlägg hittills.. :-D
Såå, skit på er!

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0