Idag..

..har jag gått 25 148 steg. SÅ duktig! :-) Och sen har jag trängts med alla andra människor på IKEA. Fan, vad barnfamiljer det var ute idag. De borde hålla sig hemma när jag ska till IKEA, så jag kan gå där i lugn och ro. Så de inte stör mig överhuvudtaget. :-) Konstigt nog så var det inga köer vid kassorna men så klart så tog ju jag en kassa där nån kärring-häxa skulle strula så jag fick vänta ändå. Surt. :-) Sen när jag skulle hem så var det spårfel på pendeln, det var SJUKT kul att vänta i -17 grader i en halvtimme. Surt x 4. Tror fan ibland att jag bor på landet men som tur är så bor jag ju i civilisationen och åker mest tunnelbana.

I feel så sääääxig när jag sitter här i soffan med underställ och raggsockor och kollar på "Den nakna kocken". Damn, vilken mat han gör.. *dreglar* Nu tillagar han lamm och det ser sjukt gott ut. Min middag bestod av en alldeles för stark fläskfilégryta där typ ögonen tårades när jag tog av locket och man reagerade som om det var ammoniak i grytan men i stället så var det dofter av chili, tabasco och sambal olek. Ingen lek att äta den grytan, kan jag säga. Mina glasögon är immiga fortfarande typ..

Adios..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0