Jag har hittat lösningen.. ;-)

"Pausa gymkortet och terapeuten. Nu är det äntligen bevisat att sex gör dig både friskare och gladare. Att sex kan vara härligt och skönt vet du förhoppningsvis redan. Men nu pekar ny forskning på att det dessutom är rena rama hälsokuren! En australisk studie på över två hundra kvinnor visar en direkt koppling mellan hur tillfredsställda de var i sängen och hur lyckliga de var. Regelbundet sex ökar antikroppar som boostar immunförsvaret. Lägg därtill att blodcirkulationen kickar i gång och att ditt "åhh-vad-sköönt"-stönande är värsta gympapasset för lungorna."
Källa: Cosmopolitan)

Så jag ska alltså börja knulla mer och sluta gymma & promenera? DET säger jag ta mig fan inte nej till.. *bläddrar i min svarta bok* ;-) Här ska det pippas som en duracell-kanin.. :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0