Jaha..

..måndag igen. Och jag har fått ihop 30 524 steg hittills, det är rekord (hittills). Woohoo! I´m simply the best! Sitter på arslet i soffan och är sugen på kaffe men är för lat för att fixa det. :-) Var är min slav?
Nått som jag borde haft med i mitt inlägg "Irritationsmonent x 100" var det faktum att folk inte verkar fatta att man ska ställa sig åt SIDAN när folk ska gå av tåget. Folk bara pressar sig in. Okej, att ungar gör det men när vuxna gör så, då brukar jag bara gå rakt fram och så skiter i om jag knuffar till nån. Skyll dig själv liksom, ditt röv-mongo..



Och så till veckans frågeställning:
Skulle ni åka hem till nån som ni inte kände och som låg bunden i sängen och sen göra vissa saker på denna människa?
Scenario: Du skulle komma dit, han/hon ligger nästan fastbunden i sängen på mage, du ska binda fast han/henne helt och sen exempel trampa på han/hon, sätta gag-boll, sätta på ögonbindel och lite andra saker. Du skulle få 2000 spänn för besväret, skulle du göra det? :-p




Kommentarer
Postat av: D

Ja för fan... ut med alla aggressioner på ett villigt offer bara och dessutom få betalt...

2010-01-04 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0