Jahopp..

..det finns en nackdel att gå ner i vikt har jag märkt och det är att det gör ont att sitta på hårda underlag. Sitta på en stol utan dyna eller dunsa ner i badkaret är inte lika skönt längre. Förut var inte det så stora problem. Inte för att det är ett jätteproblem nu heller men..

En kombination av min duschkräm och min lotion får mig att dofta pepparkaka, eller det känns så i alla fall. Och det är psykiskt påfrestande, pepparkakor är ju SÅ gott. Apropå ingenting alltså.. ;-)

Ännu ett skitrist inlägg men vad fan.. Jag är trött.. :-) Jag har promenerat, gjort matlåda tills i morgon och badat. Shit, vilken innehållsrik kväll. Zzzzz.. Hoppas att kvällen i morgon blir mer actionlik.. Wooohoooo! Och jag vill verkligen inte ha tvättstugan i morgon. Det är fan bland det tristaste som finns. Man går bara omkring och väntar i tre timmar att det ska vara över.

Adios..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0