Lördagkväll ute i norrort..

Skrot & Korn tvärsover på ena soffan och jag sitter och dricker te och kollar tv i den andra soffan. I dag var första gången Scraappy Doo såg ett par människor med skridskor och puck när vi tog kvällspromenaden runt fotbollsplanen. DET var skumt! :-) Han reste ragg, blåste upp sig och till en början var han tyst men sen kunde man höra nån liten låg morrning.. Vilken tönt. :-) Han reagerade precis så när han såg en häst första gången också. Vilken mördarhund jag har. A real killerdog..

Börjar bli en aning trött själv och ska snart dra mig in till sängen. Wow, vilken  partyprinsessa man är..:-)

MSN har krånglat nu i några dagar, kommer inte ens in längre.. Loggar in i typ 10 min och sen kommer man inte längre än så.. Surt & irriterande! *mauser*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0