Om jag var..

..trött igår kväll så är jag ÄNNU tröttare i kväll. Somna i alla fall inte förräns vid typ kvart i 2 i natt. (Hittade ett mycket beroendeframkallande spel på nätet. :-)) Och upp kl 06.00 för att gå ut med Mr Mongo, inte för att jag skuttade upp kl 06, utan jag snoozade till ända till kvart i sju och sen var det bara att ta sig i kragen och gå upp. Fy fan.. FY FAN! *upprepar* Inte för att det är så jävla kul alla gånger att ta en hundpromenad i ottan på sommaren heller MEN då slipper man i alla fall bylta på sig och stå och skaka av köld när Mr Mongo bestämmer sig för att nosa på samma lilla fläck i två veckor..

Lön idag.. Och det var ju kul, INTE! Fick ingen lönespecifikation i fredags så jag visste inte hur mycket jag skulle få i lön men det var fel på den i alla fall. Har fått nästan 2500 kr för lite, tack för den! Visst den lön jag fick räcker precis till alla räkningar men inte ett smack mer.. Löööövley! Och den sävliga tomten på lönekontoret hade jag lust att spöa på när han sa att det skulle dröja 4-5 bankdagar innnan jag skulle få pengarna. Why liksom? Gaaaargh! :-( 

Och varför kan jag bara inte göra paj? Liksom hur svårt kan det vara? Misslyckas varje gång typ, kanske borde ge upp snart.. :-) Så kan nån göra en köttfärspaj/skaldjurspaj/ost & skinkpaj/tacopja till mig? Jag vill ha det..

Bara 19 dagar kvar tills jag ska äta ----->  Just det, MANDELKUBB!                      


Kommentarer
Postat av: D

Kom hit så ska du få paj... Ost&skink... Taco... Eller kanske världens godaste Köttfärspaj... :-P

2010-01-26 @ 08:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0