Party in..

..my pants har jag haft i kväll, eller inte kanske. Eller det har nog bara varit önsketänkande att jag skulle ha nått festligt innanför mina brallor..

Har suttit med Com Hem i luren nu på kvällen i en jävla timme pch 25 minuter för att få lite kanaler. Mina kanaler försvann bara för ett par dagar sen och jag VET att jag gjorde adressändring till dom men det har inte kommit fram. Så då helt plötsligt ska mina tjänster flyttas över manuellt bara för att jag har flyttat till en annan del av stan och för det ska jag få betala 150 spänn. Och sen så har jag inga tjänster och ska inte behövas flyttas runt. Så då ska det göras ett nytt abonnemang.. Hallåååååå! Sven-Åke fick en tuuuuurbo..

Gaaargh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0