En

..arbetsdag kvar och sen ledigt. Great! Nästa vecka innebär att jag faktiskt bara jobbar tre dagar. Ledig måndag och sen ledig fredag, lördag och söndag. Och det är fan inte fel. Hade planerat fredagen redan nu men den får jag planera om. Miss R som jag skulle åka och bada med råkade ut för en "supertrevlig" taxichaufför på Hornsgatan, som först körde över heldraget, sen helt plötsligt in tvärt i vänsterfil och i princip körde över motorcykeln och när de typ hamnar under taxin fick Miss R en bult rakt in i benet av motorcykeln. Det resulterade i att hon låg sju timmar på akuten, blev sydd i benet och nu kryckor. Tur i oturen att det inte blev värre men ändå. Roligare saker kan man ju vara med om. Kommer att bli rättegång antagligen, vårdslöshet i trafik och smitning.

Nope, nu ska jag försöka kolla om jag hittar nått att se på tv. Tror ni jag lyckas med det uppdraget?

Och så är jag sjukt sugen på en "Bacardi Breezer Lime".. Yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0