Fan..

..vad jag är duktig! *skryter* :-) Vaknade hyfsat tidigt idag -kl 08, gick upp, käkade frukost och sen ut för att promenera och jogga. Jag har noll kondition verkligen och nu menar jag verkligen noll. Det piper i bröstet som om jag har svår astma och det känns som om mina lungor ska sprängas. Men om jag ska ta tag i mina sista kilon så måste det bli lite mer motion än bara dagliga promenader. Så nu har jag lagt in jogging tre dagar i veckan. Var ute i en och en halv timme idag. Men efter det har det inte hänt många knop, kan jag säga. Drop dead in da sofa typ..

Idag hettar inte ryggen lika mycket men det har börjat klia..:( Och det kliar duktigt!

Mr Mongo har denna helg varit hos Miss E:s granne. Miss E och familj skulle till Dalarna och grannen skulle vara själv och hon är mörkrädd och frågade om hon fick ha Scraappy Doo. Öff Cårs, fick hon det, det underlättade ju ALLT för mig för jag hade verkligen ingen som skulle kunna gå ut med honom under denna helg. Inte för att jag tror att Mr Mongo är den perfekta vakthunden men han är fan ett jävla schysst sällskap! :) Han är ätit oxfilé, pommes och bea, både fredag och lördag. Och legat på altan, sovit och njutit av livet. Han har det bra och jag bara är _SÅ_ tacksam för att jag fick tag på de här människorna. De har fixat bort en stor ångest från mitt liv. Ska handla nått till dom nu när lönen kommer så att de inte tror att jag tar dem för givet. Det mina vänner, ska man aldrig göra. Ta nån för givet alltså! :)

Jahopp, och nu? Mer kaffe, lite "Bouncing Balls" på Facebook, dusch och sen jobb.

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0